Поширені питання
Що робити, якщо я приїду до вас на консультацію та почнеться повітряна тривога?
Повітряні тривоги – те, що з нами тепер щодня.
За 100 метрів від нашого офісу розташована станція метро Металургів, яка працює як чудовий бомбосховищ. За бажання, ми проводимо вас до нього. Так само, наші будівлі та склади одноповерхові, обладнані броньованими дверима, всі шибки заклеєні. Більше того, в офісі є спеціальне безпечне приміщення без вікон, оточене з усіх боків "двома стінами".Чому я зробив замовлення, а мені не передзвонили сьогодні?
Причин може бути кілька.
- Якщо ви зробили замовлення у неробочий час або у вихідні – наші менеджери відпочивають після робочого дня/тижня. Вони зобов'язання зв'яжуться з вами у робочий час
- Якщо ви зробили замовлення в робочий час, але так і не отримали відповіді цього дня або наступного - не переживайте. Наші менеджери намагаються зв'язатися з клієнтами настільки оперативно, наскільки це можливо. Але іноді через велику кількість заявок, тривалі повітряні тривоги, відсутність світла у приміщенні, тощо, наші менеджери не завжди встигають обробити заявки в день їх надходження
Якщо ми не передзвонили вам досить швидко - дуже сподіваємося на ваше розуміння і дякуємо вам за очікування
Позиції у вас на сайті – це все, що я можу замовити?
Ні, ми надаємо дуже широкий асортимент товарів. Не всі товари представлені на сайті для зручності клієнтів. Повні прайси ви можете переглянути у нас у розділі "Прайси". Там представлені всі позиції матеріалів.
Також всі види робіт, які описані у нас на сайті, можуть бути розділені на окремі етапи. Кожен етап ми також виконуємо окремо від цілого виду робіт. Наприклад, обклеювання плитки або вирівнювання стін без нанесення фінішних покриттів.Як здійснюється повернення?
Повернення здійснюється протягом 14 днів після отримання.
Причини для повернення можуть бути такі:
- Пошкоджений товар (фарба, що зійшла, зіпсовані поверхні панелей, зламаний пінопласт)
- Товар невідповідної якості (застигла або зіпсована фарба, засохла нівелірмаса)
- Використання частини товару (тільки якщо ви виявили це у відділенні пошти)
Повернення не відбувається у випадках:
- Використання частини матеріалу (якщо ви використовували частину фарби та зрозуміли, що колір вас не влаштовує – ми не можемо повернути вам вартість товару)
- Незначно деформована упаковка товару (якщо це не вплинуло на стан матеріалу чи товару)
- Закінчення 14 днів після отримання
Алгоритм дій:
- Ви попереджаєте менеджера, що маєте проблему з товаром
- На запит менеджера - надаєте фотографію товару неналежної якості
- Менеджер надає вам адресу зворотного відправлення
- Після отримання фото чека про відправку - ми повертаємо вам гроші на вашу особисту карту, переказом післяплати через Нову Пошту або будь-яким іншим зручним для вас способом
Як здійснюється доставка?
Доставка здійснюється в усі міста України, де працюють відділення "Нової Пошти" або Укрпошти.
Ви робите замовлення - оплачуєте його або замовляєте післяплату - ми відправляємо вам товар протягом 3 днів. Якщо товар необхідно відправити у стислий термін, попередьте про це менеджера.
Також, якщо вам потрібна доставка кур'єром від Нової Пошти - ви попереджаєте про це менеджера. Доставка кур'єром оплачується окремо за тарифами Нової Пошти.
Містом Дніпро можлива доставка нашими автомобілями. Тарифи на перевезення залежать від того, в якій частині міста ви знаходитесь та від кількості придбаного товару.Як до вас дістатися?
До нас можна дістатися автомобілем - паркування для клієнтів розташоване через дорогу, - на метро - станція "Металургів", - на маршрутках № 156, 156А, 86, 141, - або на трамваї № 5
Де ви знаходитесь?
Ми знаходимося в місті Дніпро, у виробничій частині міста – біля заводу Петровського. Наша адреса - пр.С.Нігояна, 98.
Поруч розташовані АЗС Укрнафта та VostokGaz, Новокодацьке відділення м.Дніпро Державної міграційної служби України та зупинка громадського транспорту.